Virtual Manager

Virtual Manager Maryke

Als virtual manager help ik ondernemers en organisaties met het managen van hun (dagelijkse) taken. Dit doe ik onder andere door te adviseren, structureren, delegeren en te ondersteunen. Ik ben een enorme structuurjunkie. Gek op overzicht, plannen en op orde creëren in de chaos. Dit doe ik onder andere in Trello. Als virtual manager heb ik ook een uitvoerende rol. Denk aan het schrijven van blogs en artikelen, het vormgeven van een flyer of banner en het beheren van social media.

Waarschijnlijk ben je beter bekend met de term virtual assistant (VA) Maar het woord assistent dekt de lading van mijn kunnen niet. Het woord manager past, mede door mijn jarenlange ervaring als project- en accountmanager, veel beter bij mij.  

Waarom een virtual manager?

Veel ondernemers en organisaties zijn druk bezig met de groei van hun onderneming. Dagelijkse taken en kortlopende projecten schieten er vaak bij in. Zoals het schrijven van een blog, het bedenken van een pakkende social media campagne en de uitrol hiervan. Maar ook het doen van sales, het concepten en uitwerken van content- en marketingplannen die al jaren op de planken liggen en het in gang zetten hiervan. 

Herkenbaar? Zie jij door de bomen het bos niet meer? Dit is de tijd om niet langer na te denken en een virtual manager (VM) in het huren. MetMaryke dus! En om niet voor elk uurtje of voor elke opdracht een offerte en factuur te hoeven sturen, werk ik met urenkaarten. Hier lees je er meer over.

De voordelen

  1. Een VM neemt werk uit handen. Jij houdt tijd en energie over voor de dingen waar je echt goed in bent en blij van wordt. 
  2. Een VM is flexibel en heeft een eigen werkplek, laptop, telefoon etc.
  3. Een VM kan ook jouw sparringpartner of creative mind zijn. 
  4. Een VM is al in te huren voor een paar uur per week. 

Laat mij mijn gang gaan, dan kun jij je focussen op datgene waar jij het beste in bent. 

Waar kan ik je onder andere mee helpen?

  1. Contentcreatie (tekst & beeld)
  2. Marketingprojecten managen en plannen
  3. Effectief werken
  4. Uitvoerende marketing- en communicatietaken
  5. Redactie-management boek/magazine/krant
  6. Brainstormen/sparren
  7. Social media strategisch opstarten
  8. Contentkalender strategisch vullen
  9. Trainingen, sessies & workshops

Mis jij marketingkennis, -ervaring en/of handjes? Loop jij achter de feiten aan op het gebied van marketing en communicatie? Mis jij een partner, een sprankelende creative mind? Wat dacht je ervan om jouw merk of onderneming te laten groeien en bloeien samen MetMaryke? Met mijn passie, creativiteit, kennis en 15 jaar ervaring ben ik de virtual manager die jij nodig hebt.